Zoeken in deze blog

dinsdag 24 september 2013

Home

Voor mijn campingbuurvrouw maakte ik afgelopen zondag deze kaart. Vandaag is ze jarig en ik ga er van uit dat ze vandaag ook het kaartje heeft ontvangen. Inspiratie deed ik op afgelopen zomer in een dorpje vlakbij onze camping. Bij een woonwinkeltje stonden allerlei mooie kaarten buiten in een molen. Samen hebben we er naar staan kijken en ik probeerde de ideetjes te onthouden voor thuis. Misschien herinnert ze zich het nog wel. De foto komt uit een tijdschrift, het achtergrondje weer uit het blokje van Joy!. Het gestippelde papiertje dat ik langs de schuine zijnde gescheurd heb, komt uit een blokje van de Action (Vintage). De reep kant die achter de foto door loopt, heb ik vastgezet met nietjes. Dat is eigenlijk best een leuke manier, beetje stoer en tenminste geen geklieder met lijm. Morgen fijn een vrije dag. Kan ik mooi even naar de Kwantum: daar hebben ze waarschijnlijk een ladenkastje dat nog precies naast mijn nieuwe hobbykast past...zo benieuwd of het lukt!

1 opmerking:

  1. Wat een leuke en mooie kaart. En je site ziet er nu ook weer gezellig uit
    Gr., Carla

    BeantwoordenVerwijderen