Zoeken in deze blog

zondag 22 september 2013

Samenwonen

Het kaartje dat ik vandaag laat zien heb ik gemaakt voor mijn buurjongen van m'n vorige huisje. Sinds gisteren woont hij samen en ik vond dat wel een leuke gelegenheid voor een kaartje. Op de foto lijkt het net zwart maar de sleutel heb ik gemaakt van zilverkarton. De Forever Friends beertjes zijn van een rol kaftpapier. Het achtergrondje komt van een papierblokje van Joy! "Paper Bloc Bricks".In dit blokje zitten negen verschillende velletjes "baksteen" papier. Ik kocht het vorige week in Rijswijk; je kunt er zoveel mee doen. Echt helemaal gaaf! De kleine houten hartjes heb ik volgens mij een keer bij Xenos gekocht. Ook zo'n winkel waar je af en toe moet binnenlopen voor kleine frutseltjes. Vandaag ook nog even heerlijk de tijd om verder te gaan met mijn hobbykast.
Overigens kreeg ik vandaag wat hulp bij het schrijven van dit blogbericht.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten