Zoeken in deze blog

vrijdag 20 september 2013

Herfstasters

Vandaag is mijn hobbydinnetje Lenny jarig! Paars/lila is haar favoriete kleur dus voor haar een kaartje gemaakt met als uitgangspunt die kleur(en). Al zoekend in mijn bakje met tuinplaatjes kwam ik deze foto tegen van herfstastertjes. Dat komt mooi uit; de herfst staat op het punt van beginnen. De papiertjes die ik erbij gebruikt heb komen van een blokje van de Boekenvoordeel. Letterstempels zijn van Marianne Design. Ik zag op de beurs in Rijswijk ook weer hele leuke voorbeeldkaarten waarbij deze stempelset was gebruikt. Echt een topset! Het labelstempel komt uit een setje van de boekenvoordeel en de tekststempel kocht ik vorige week in Rijswijk. Nog even getwijfeld over een paars of groen geruit lintje; maar uiteindelijk vond ik de groene beter passen. Nog een vlindertje en twee pareltjes en klaar is de kaart! Het volgende kaartje wordt een echt herfstkaartje...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten