Zoeken in deze blog

maandag 16 september 2013

Creaweekend Rijswijk

Zoals ik al had gezegd ben ik afgelopen vrijdag met mijn hobbydinnetje Lenny naar het Creaweekend in Rijswijk gegaan. Heerlijk tussen de kramen door gesnuffeld en nieuwe ideetjes opgedaan. Tussendoor samen een bakkie gedronken en dan gauw weer verder. Bij Carmen, de schoondochter van Lenny, hebben we ook nog een poosje doorgebracht. Zij is demonstratrice van Stampin'Up en had een gezellige tafel ingericht om eens met materiaal van genoemd merk te experimenteren. Het lukte me dit keer niet om iets moois in elkaar te zetten. Dat lag overigens aan mij hoor; met zoveel afleiding om me heen kan ik me gewoon niet zo goed concentreren. Het was in ieder geval wel even gezellig om andere dames aan het werk te zien. Natuurlijk hebben we nog de nodige nieuwe spulletjes gekocht. Een aantal kleine tekststempeltjes, omdat die toch wel erg handig bleken te zijn, wat stempelblokjes, papier en enveloppen, geruit lint (kan ik gewoon niet aan voorbij), een leuk stempeltje van een knoop, een nog ontbrekende pons in een bloemenserie...kortom weer genoeg om mee aan de slag te gaan. Eerst nog even de kast verder inrichten die sinds kort in de woonkamer staat en die ik helemaal voor mezelf heb ingenomen... Blij mee! Als hij klaar is, ik wil het namelijk voor het oog ook een beetje netjes hebben, maak ik een foto om te kunnen showen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten