Zoeken in deze blog

vrijdag 6 september 2013

Ronald en Fenna getrouwd

Vandaag trouwde een collega en daar hoort natuurlijk naast een goedgevulde enveloppe en een kado een mooie kaart bij. Het plaatje van het bruidspaar is van Yvonne Creations. De mal die ik gebruikt heb komt uit de serie Mini 3D layoutmallen. Achter de uitgesneden kadertjes heb ik een vierkant lila gestippeld papier geplakt. Met de gelpen heb ik een "borduur"lijntje getrokken aan de buitenkant. Ook de geponste lila hartjes heb ik van een zelfde lijntje voorzien. Door de namen van het bruidspaar op de kaart te verwerken wordt de kaart heel persoonlijk. De enveloppe waar het geld in gegeven wordt, heb ik gemaakt met stempels uit verschillende setjes. Vanmorgen hebben ze een bezoekje aan school gebracht alwaar ze werden opgewacht door een hele haag zingende kinderen. Met een aantal collega's zijn we vanmiddag naar de kerkelijke inzegening geweest; dat was heel mooi. Vanavond met collega's nog een zelfgeschreven lied ten gehoren brengen en dan is de feestelijke dag weer ten einde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten