Zoeken in deze blog

vrijdag 4 oktober 2013

Oma

En toen werd een collega voor het eerst oma. Een trotse oma die zich nu al verheugd op haar vaste oppasdag op de dinsdag. Dit kaartje maakte ik voor haar en daarna hebben alle collega's er een leuke, lieve tekst in geschreven. Voor de grote letters heb ik een dubbele mal. De babyplaatjes zijn van Eline Pellinkhof. Van de allereerste serie meen ik; deze vind ik nog steeds het allerleukst.
Morgen ga ik, dit keer samen met mijn vriend, naar winkelcentrum De Hoven in Delft. Daar is een creamarkt met allemaal gezellige kraampjes door het hele winkelcentrum heen. Al twee keer eerder ben ik daar geweest en het is zeker even de moeite waard. Vanavond eerst nog even aan de slag voor een bestelling; een geboortekaart met naam voor een jongen.

3 opmerkingen:

  1. Erg mooi, hele gave mal voor die letters! Groet Sheila (jij hebt vroeger eens high tea kaarten voor me gemaakt, vriendin van robbert, collega van Marcel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hé leuk...en dankjewel voor je reactie! Leuk dat je nog eens op mijn blog komt kijken.
      Groetjes!

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen