Zoeken in deze blog

zaterdag 21 september 2013

Herfst

Zoals beloofd de eerste echte herfstkaart van dit jaar. In de zomervakantie heb ik de kaart geborduurd en vandaag heb ik de kaart verder afgewerkt. Het patroon komt uit Hobbydols boekje nummer 44 "Stijlvolle Bloemenkaarten". Een heel leuk patroon om te doen; vooral de waaiertjes vind ik altijd erg leuk. Het garen heb ik zelf bij het plaatje gezocht en is van DMC. Van de oplegkaart heb ik heel lichtjes de rand bewerkt met wat stempelinkt (kleur: toffee). Ik heb dit keer gekozen voor een raffiastrik ter afwerking; vind ik het beste passen bij de natuurlijke uitstraling van de kaart. Ik heb deze kaart niet speciaal voor iemand gemaakt; met andere woorden: hij is dus te koop!
Heel leuk: vanmiddag nog even naar de feestelijke opening geweest van Creabea op de Damlaan in Leidschendam. De naam zegt het al: een heerlijke winkel vol knutselspullen. Nog niet alles is binnen en nog niet alles staat op zijn plek maar ik ben er van overtuigd dat dit een heel gezellige winkel zal worden waar ik regelmatig even binnen zal lopen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten