Zoeken in deze blog

zondag 4 januari 2015

Tuinkaartjes

De eerste twee kaartjes van 2015; gemaakt voor de voorraad. Ik ben de kaartjes gestart met twee plaatjes uit het doosje "tuinplaatjes". Dit is een doosje waar ik allerlei mooie plaatjes in verzamel uit verschillende oude (tuin)tijdschriften. Vervolgens ga ik bij de plaatjes karton zoeken en achtergrondvelletjes in bijpassende kleurtjes. Het ene kaartje is een felicitatiekaartje geworden, het andere een neutraal kaartje (zonder tekst). Uiteraard kan ik altijd nog een tekstje toevoegen als dat nodig is. Het felicatiekaartje heb ik versierd met pareltjes een swirl, een vlindertje en een stukje geknoopt touw. Op het andere kaartje heb ik een stukje groen gaaswerk, tuingereedschap en een hekje geplakt. Oja, en niet te vergeten ook weer een stukje touw. Beide kaartjes gaan in de voorraad en zijn dus te koop (2 euro per stuk)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten