Zoeken in deze blog

woensdag 7 januari 2015

Forever Friends in zoete kleurtjes

Ik kijk regelmatig op Pinterest en kom daar de mooiste creaties tegen. Inspiratie voor dit kaartje heb ik daar dan ook opgedaan. Uiteindelijk is het kaartje heel anders geworden dan het voorbeeldje omdat ik natuurlijk mijn eigen materiaal gebruikt heb. Het papier dat ik gebruikt heb, is uit een groot papierblok "Art & Crea Fun" dat ik deze zomer kocht bij de Heutink in Ede. Het Forever Friends plaatje is uit het Groot Sticker- en Speelboek van Forever Friends. Het label heb ik eerst gesneden uit het roze karton en daarna door de Double Do gehaald met de mal swiss-dots. Ook het bannertje waarop "Gefeliciteerd" gestempeld is, heb ik gewoon zelf gesneden. De twee houten hartjes zijn van Xenos. Dit lieve kaartje gaat bij de voorraad en is dus te koop!

1 opmerking:

  1. Een schatje, Marianne! En pinterest is denk ik voor veel mensen een bron van inspiratie.
    Ik gebruik het ook vaak.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen