Zoeken in deze blog

dinsdag 13 januari 2015

Forever Friends vakjeskaart

Met een mal uit de "oude doos" deze vakjeskaart gemaakt; het is een embossingmal uit de serie mini3D van Marianne Design. Alle vlakjes hebben een stukje papier gekregen, allemaal uit hetzelfde papierblokje. Het plaatje van het beertje is geknipt uit een rol kaft-/kadopapier van Forever Friends. Aan de bovenkant van het kaartje zit een strook pergamanopapier; de onder- en bovenrand zijn gescheurd. Ik vond hiervan nog een aardig voorraadje, maar omdat ik verder nooit iets met pergamano doe, was het blijven liggen. Het was ook even zoeken naar stempelinkt die goed opdroogt op dit papier.  Ook over de bloemetjes wil ik nog wel wat kwijt... Ze zijn gewoon geponst maar met een opbolpen op een zacht matje (van de Double Do) heb ik ze "gevormd". Ik kwam dit tegen op Youtube. Geeft een erg leuk effect! Nog wat pareltjes geplakt en een touwtje geknoopt en klaar! Voor de voorraad...dus te koop.
Ik heb ook nog iets anders leuks ontdekt met het pergamanopapier....dat laat ik de volgende keer zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten