Zoeken in deze blog

donderdag 8 januari 2015

Taartje voor Anneke

Anneke, mijn schoonmoeder, vindt deze taart, van een beroemde Haagse Banketbakker, wel heel erg lekker. Op de verjaardag van onze oudste in december, zat ze er ook weer heerlijk van te smullen. Vandaar dit kaartje met het hazelnoottaartje. Het idee voor de lay-out van het kaartje zag ik op Pinterest, toegepast op een kerstkaartje. Met mijn eigen draai eraan is het weer helemaal eigen geworden. De papieren gebloemde strookjes heb ik naar eigen inzicht gesneden; de randjes zijn lichtjes beïnkt. Het plaatje van het taartje en het kopje koffie heb ik van internet gehaald en uitgeprint.  Gisteren was ze jarig en heeft ze het kaartje al via de post gekregen; zondag gaan wij naar Doesburg om haar verjaardag te vieren.

1 opmerking:

  1. Ik geloof dat ik de bakker in Den Haag ken. Mijn moeder had ook vaak zo'n taart met haar verjaardag. Erg lekker, Marianne. Je hebt er een leuke kaart van gemaakt.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen