Zoeken in deze blog

woensdag 14 januari 2015

Leni

Op dit kaartje heb ik verwerkt wat ik vandeweek uitgeprobeerd heb. Pergamanopapier kan ook prima geëmbost worden met een embossingmal door de Double Do! Hier heb ik de swiss-dots mal gebruikt; ik vind het effect echt heel mooi! Ik heb meerdere mallen uitgeprobeerd en het effect is steeds heel gaaf! Vandeweek laat ik nog meerdere resultaten zien. Het stukje bewerkt pergamanopapier heb ik overigens opgeplakt met glue-dots van Make Me. Die zie je dus echt helemaal niet. De letter L heb ik met een malletje gemaakt. Randjes van de letter, randjes van het geruite papier en de banner " gefeliciteerd" zijn allemaal met dezelfde kleur inkt gemaakt. Plaatje van het bloemetje heeft drie laagjes.
Koude wind buiten en buien, heerlijk weer om kaartjes te maken; ik ga weer aan de slag!

1 opmerking:

  1. Leuke kaart met die mooie embossingmal, Marianne! Het is een erg leuk effect met dat pergomano papier. Je kunt er ook leuke tekeningetjes op maken dat wordt ook wit.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen