Zoeken in deze blog

dinsdag 25 februari 2014

Debbie

Zoals beloofd vandaag de voetbalkaart op m'n blog. Het achtergrondje van gras is van een rol. Of het bedoeld is als kadopapier weet ik eigenlijk niet, het is in ieder geval heel fijn stevig papier met een mooie glans. De bal is geknipt uit een oude reclamefolder. Ik kijk de folders vaak twee keer door: de eerste keer waarvoor ze bedoeld zijn en de tweede keer om bruikbare plaatjes eruit te scheuren. Zo heb ik al een heel doosje vol met plaatjes waarvan ik denk dat ik ze vast een keer zal kunnen gebruiken. De letters (stempelset Marianne Design) heb ik geknipt uit een groengebloemd papiertje uit een papierblokje van de Boekenvoordeel. Aan een stoer touwtje heb ik het label met de leeftijd geknoopt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten