Zoeken in deze blog

donderdag 6 februari 2014

Voor Carla

Nog een paar daagjes en dan wordt m'n schoonzusje 40 jaar. Dit kaartje heb ik voor haar gemaakt; een zwart/witte creatie met de accentkleur rood. Het achtergrondpapier heb ik kortgeleden gekocht bij de Ikea. Er zitten prachtige lijnen en vormen in; je herkent bloemen, bamboe een papegaai en nog veel meer. De letters van de naam én de cijfers zijn van de alfabetset van Marianne Design. De bloemen en de rode label zijn geknipt uit een vel van Marjoleine.
Inmiddels heb ik van haar vernomen dat ze het kaartje heel erg mooi vindt!

3 opmerkingen:

  1. Ik zou ook direct voor dat achtergrond papier gevallen zijn. Mooie kaart hoor!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Trees! Voor mij altijd een uitdaging om bij winkels waar je normaal niet aan denkt voor je hobby toch iets leuks te scoren. Dit was bedoeld als kaft- en/of kadopapier volgens mij...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gedaan Marianne, past helemaal bij mij! Nogmaals bedankt, groetjes en liefs Carla

    BeantwoordenVerwijderen