Zoeken in deze blog

zaterdag 22 februari 2014

Primula's

Vandaag een mooi kaartje met primula's om te laten zien. De mal die ik voor het vorige kaartje gebruikte met de narcisjes, zit in een setje samen met het malletje dat ik voor deze kaart gebruikt heb. Ik vind dat hele fijne malletjes om mee te werken omdat er drie technieken gebruikt worden die ik allemaal erg leuk vind om te doen. Embossen, snijden en een paar borduursteekjes. De randen van de witte oplegkaart heb ik bewerkt met toffee-kleurige stempelinkt. De overgang naar het geruite papier is dan subtieler. Natuurlijk nog twee kleine pareltjes geplakt en een groen organzalintje eromheen gestrikt. Kaartje is te koop.

1 opmerking:

  1. Een heel mooi kaartje. Dat embossen heb je mooi gedaan zeg!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen