Zoeken in deze blog

donderdag 13 maart 2014

Forever Friends

Forever Friends plaatjes haal ik meestal uit rollen kaftpapier. Maar deze plaatjes komen uit een agenda. De agenda's van 2014 die nog niet verrkocht zijn worden nu in sommige winkels voor soms de helft van de prijs verkocht. Een hele leuke manier dus om aan nog veel meer leuke Forever Friends plaatjes te komen. En deze twee lieverdjes met bloemetjes en een heerlijke cupcake zijn natuurlijk uitermate geschikt voor op een verjaardagskaartje. Het stippenpapier komt van een papierpakketje van Wild Rose Studio en heet Girly Polka Dots. De rose bloemetjes zijn gemaakt met een floral punches setje.
Dit kaartje maakte ik gewoon omdat ik daar zin in had. Dus heb je een lief verjaardagskaartje nodig: deze is te koop!
Afgelopen zaterdag nog gezellig met een hobbymaatje naar de Creamarkt in Delft geweest. Een hele leuke aankoop was het gevolg. Van Joy crafts heb ik de Clear Stamps Scrabble letters gekocht. Een ontzettende leuke set waar ik zeer binnenkort mee aan de slag ga!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten