Zoeken in deze blog

donderdag 20 februari 2014

Bosje narcisjes

En dat bosje narcisjes op dit kaartje was voor mijn buurvrouwtje die gisteren 87 jaar werd! Zelf maakt ze ook kaarten dus is het extra leuk om voor haar wat te maken. Geweldig toch dat je op die leeftijd dat nog kunt en daar veel plezier aan beleeft. Embossing is mijn favoriete techniek en dat wilde ik ook graag aan haar laten zien. Zelf borduurt ze graag dus die paar kleine borduursteekjes zullen haar ook zeker opvallen. De randjes van de witte oplegkaart heb ik met zachtgroene stempelinkt bewerkt. Met een gestrikt organzalintje en twee groene pareltjes heb ik de kaart afgewerkt.

2 opmerkingen:

  1. Weer een mooie kaart
    En leuk dat je de oude embossing mallen gebruik
    Gr Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik gebruik nog graag de oude embossingmallen! Jij was trouwens verwend door je mannetje zag ik. Volgende keer maar even showen als ik bij je kom.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen