Zoeken in deze blog

woensdag 3 april 2013

Sarah geeft de plantjes water

Vanmiddag gaan de viooltjes hier gewoon de potten in..dan lijkt het in ieder geval een beetje lente. En gelukkig kunnen viooltjes nog wel een beetje tegen kou. Over het kaartje: ik dacht voordat ik deze mal weer opruim in de kast, maak ik er nog één kaartje mee. Een gezellig lente-achtig kaartje met plaatjes van verschillende knipvelletjes. Altijd leuk om te ontdekken hoe goed dat soms weer bij elkaar past. Het meisje komt uit een een knipblokje van de Action "Sarah Kay"; de potjes/plantjes heb ik geknipt uit een heel oud A5 knipvelletje. Kaartje gaat de voorraad in....dus is te koop.


2 opmerkingen:

  1. Leuke kaart zo met het bankje erbij.

    Gr. Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Carla, dankjewel! Ik zou voor jou ook nog een paar bankjes maken. Ben het nog niet vergeten hoor, maar het is best wel een rotklus dus had ik het nog even uitgesteld, vandaar.
    groetjes
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen