Zoeken in deze blog

woensdag 10 april 2013

Een kaartje speciaal voor jou

Tijdens het opruimen kwam ik nog een heel mooie afbeelding tegen van primula's. En natuurlijk verwerken we die nog even mooi op een kaartje. Ik houd altijd zoveel mogelijk rekening met de bloemen van het seizoen dus deze mogen zeker niet nog langer blijven liggen. Ik ben begonnen met een witte basiskaart, daarop zit een vierkant donkergroen. Daarop zit een frisgroen vierkant waarop ik weer kleine vierkanten geëmbost heb met het mini 3D stencil. Dit stencil heeft negen vierkanten maar de vier vierkanten onder de afbeelding heb ik niet geëmbost. Hierdoor ontstaan vijf kleine en één groot vierkant. Een creatieve toepassing van de mal. In de vierkanten heb ik ruitjespapier geplakt. Verder een strikje, mooie tekst op een los kaartje, twee parels en een vlindertje ter afwerking. Kaartje staat in de voorraad en kan natuurlijk voor meerdere gelegenheden gebruikt worden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten