Zoeken in deze blog

dinsdag 2 april 2013

Hé musjes!

Tenminste daar vind ik deze vogeltjes het meeste op lijken... Dit plaatje komt van een knipvel van Marianne Design "Images Nature". Op het vel nog twee andere vogelhuisjes met vogeltjes en ik zag in mijn map nog een ander knipvel uit dezelfde serie met weer andere huisjes. En....in mei leggen alle vogeltjes een ei en een aantal doet dat gezellig in een vogelhuisje. Het stempeltje waar ik de bloemen mee heb gemaakt kwam ik tegen bij het opruimen van mijn doos met stempels. Heb ik volgens mij een keer uit een aanbiedingenbak gevist op een beurs. Op deze kaart gebruikt met stippenpapier maar met effen papier natuurlijk ook heel leuk. Kaart kan gebruikt worden als felicitatiekaart voor bijvoorbeeld een verjaardag maar als verhuiskaart zou hij het ook heel leuk doen. In dat geval kan ik nog een klein sleuteltje als extraatje bevestigen aan het lintje en een huisnummer op het huisje. Laat maar weten!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten