Zoeken in deze blog

maandag 22 april 2013

Mia

Heel leuk... weer eens een kaartje gemaakt voor iemand die ik niet persoonlijk ken! Via een collega kwam het verzoekje binnen;.ik vind dat altijd een heel spannende uitdaging. Ze had een beetje opgegeven wat ze leuk vind en de naam van het meisje. In gedachten begint er dan altijd al zo'n beetje een idee te ontstaan. Vervolgens duik ik mijn materialen in en pak alles bij elkaar. Knippen, schuiven, stempelen, nog iets anders erbij pakken.... en dan ligt alles los op de snijmat. Als ik uiteindelijk tevreden ben, dan wordt alles in- en aan elkaar gezet. Uiteraard ben ik weer erg benieuwd of de aanvrager blij is met het eindresultaat!


2 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne, Ik vind het in iedergeval een leuk en mooi kaartje. Zelf heb ik het op dit moment aardig druk met de keuken enzo vandaar dat ik weinig op de blog zit en wat heb gemaakt.

    Gr. Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar dat komt vast goed Carla, en dan heb jij weer een mooie keuken! En dan kun je daarna weer lekker knutselen. Zeg je het even als alles klaar is, dan kom ik natuurlijk even kijken.
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen