Zoeken in deze blog

zaterdag 13 april 2013

Forever Friends

Gisteren liep ik toevallig even (nouja natuurlijk niet helemaal toevallig...) de Boekenvoordeel binnen. En die hebben de collectie hobbyspullen behoorlijk uitgebreid! Naast het bestaande assortiment hebben ze nu in een aantal kleurlijnen allerlei leuk materiaal. Per kleurlijn kun je van alles vinden: papierblokjes, karton, lintjes, knoopjes, inkt, knooptouw, bloemetjes... teveel om allemaal op te noemen. Ik kon het niet laten om in ieder geval twee papierblokjes mee te nemen. Uiteraard gelijk uitgeprobeerd; het papier is dus van het nieuwe blokje. Daarnaast heb ik een embossingmal gebruikt die ik vorige week in Rijswijk heb gekocht. Het is een kleurrijke, vrolijke kaart geworden die in de voorraad komt te staan.


4 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne, wat een schitterend mooie kaart. En wat is de nieuwe hobbylijn mooi he bij boekenvoordeel. Ik kon mijn ogen er niet van af houden. Maar wacht nog even met verder kopen er komt nog een actie aan in de week van 22 april

    Gr. Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor je compliment Carla! Ben benieuwd....houd het wel in de gaten, zitten mooie dingen tussen. Ben jij nog lekker druk bezig met je kaarten?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OP dit moment ben ik bezig met iets voor Nellie Snellen. Kan het nog laten zien want misschien komt het in haar magazine te staan. Verder op dit moment doe ik het wat rustig aan daar mijn keuken volgende week wordt geplaatst en het een en ander nog moet doen.

    Gr. Carla

    BeantwoordenVerwijderen