Zoeken in deze blog

dinsdag 24 februari 2015

Opa en oma

Al eerder maakte ik een kaartje op bestelling voor grootouders van een kleindochter; dit keer eentje voor de grootouders van een kleinzoon; genaamd Milan. De letters zijn met een dubbel lettersjabloon gemaakt. Het gestippelde achtergrondje heb ik vorig jaar in diverse kleurtjes op de beurs in Rijswijk  gekocht. Baby'tje is wederom van Eline Pellinkhof. Ik ben nu echt bijna door de originele voorraad heen. Gelukkig heb ik vorig jaar bestandjes op internet gekocht waarmee ik zelf weer nieuwe babyplaatjes kan afdrukken. Voetjes heb ik met een stansje gemaakt. Nog een katoendraadje geknoopt en het kaartje kan naar de aanvrager toe. Gisteravond alvast wat witte orchideebladen gestanst. Ik hoop dat ik die vandaag kan afwerken tot bloemen en vervolgens op kaartjes kan verwerken. Leuk, naar aanleiding van mijn eerste kaartje al een bestelling binnen!  

1 opmerking: