Zoeken in deze blog

maandag 9 februari 2015

Geponste bloemen

Het bij elkaar zoeken van de goede kleurtjes voor dit kaartje was een hele klus, maar is uiteindelijk toch gelukt. Ik was begonnen met het stukje gebloemd papier dat aan de bovenkant van het kaartje zit. De blauwe tint wilde ik er eerst uithalen; het achtergrondje komt daar het dichst bij: een beetje lavendelblauw. De kleur van de grote bloemen komt ook terug in het gebloemd papiertje en is een beetje auberginekleur. Het strookje onder de wit gestippelde band is een soort oudroze. De kleurtjes passen uiteindelijk goed bij elkaar; op de foto komt dat (helaas) niet helemaal goed over. De opzet van het kaartje vind ik erg leuk, dus ik ga zeker nog experimenteren met andere kleurtjes! Kaartje is overigens te koop..

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, Marianne. Vooral de bloemetjes zijn prachtig. IUs dat een snijmal?
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, Trees, die zijn gemaakt met een grote bloemenpons van EK Succes. Na het ponsen heb ik ze op het zachtje matje, dat bij de Double Do zit, gelegd en met een embossingtool met een grote bol, meer vorm gegeven. Daarna met wit potlood de streepjes gezet. Hoop dat het duidelijk is. Groetjes!

      Verwijderen