Zoeken in deze blog

maandag 2 februari 2015

Bloemetjes

Deze twee kaartjes zijn gemaakt naar een voorbeeld op Marjoleine's Blog, maar dan uiteraard weer nét even anders. De mal die ik gebruikt heb, is een vierkante mal met 16 bloemetjes. Ik ben nog bezig wat andere ideetje uit te werken met deze mal, maar die volgen later.  Voor deze twee kaartjes heb ik een vel pergamano en een vierkant wit karton geëmbost met de mal. Het pergamano zit op de kaart, uit het witte karton heb ik de losse bloemetjes geknipt. De gekleurde bloemen zijn van knipvellen van Marjoleine. Ook de vlinders zitten op datzelfde knipvel. Om beide kaartjes heb ik een geruit lintje geknoopt. Aan de lintjes kan eventueel nog een labeltje met tekst gemaakt worden, mocht iemand dat willen.
Dus: wil je iemand zo'n fleurig kaartje sturen, dan hoor ik het wel. Beiden zijn nog te koop!

1 opmerking:

  1. Ik houd erg van bloemetjes en deze kaarten zijn erg bloemig. Je hebt er leuke kaartjes van gemaakt, Marianne!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen