Zoeken in deze blog

maandag 2 maart 2015

Karin

Afgelopen zaterdag was mijn bazin jarig, van OOAKjewelz, waar ik een dagje in de week werk. Ik had eigenlijk een kaart willen maken met een orchideetak erop, daar houdt ze van. Maar...toen bestelde ze naar aanleiding van mijn eerste orchideekaart zo'n zelfde kaartje voor haar moeder. Tja, en dan vind ik het niet leuk om er ook een naar haar te sturen voor haar verjaardag. Dus koos ik voor een ander ontwerp: met de eerste letter van haar naam erop verwerkt. Volgens mij heb ik wel een beetje ook haar lievelingskleurtjes gebruikt. De ronde tekststempel komt uit een stempelsetje van Joy. Het taartje is gemaakt met een mallenset uit de serie Creatables van Marianne Design. Kaartje afgewerkt met drie minibloemetjes, pareltjes en een katoenkoordje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten