Zoeken in deze blog

vrijdag 21 maart 2014

Petr (2)

Ook dit jaar sturen we natuurlijk weer een verjaardagskaart naar Petr in Tsjechië, de uitwisselingsscholier van onze oudste in 2012. De vorige keer had ik een kaart gemaakt met daarop zijn favoriete voetbalclub. Dit keer een echte Hollandse kaart met tulpen, molens en klompen. Omdat ik ook heel graag onze nationale kleuren erop wilde hebben, heb ik zijn naam op rood/wit/blauw/oranje karton gestempeld, uitgeknipt en opgeplakt. Gisteren heb ik de kaart al weggebracht naar het postagentschap zodat hij ruim op tijd zal zijn. En verder vind ik het de laatste tijd wel leuk om een beetje creatief mijn kaartjes te fotograferen. In de keuken kwam ik deze koe tegen, voor de foto nog een extra hollands tintje...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten