Zoeken in deze blog

woensdag 19 maart 2014

Theo met pensioen

Nog een weekje en dan zit het er officieel op voor een collega bij ons op school. Ik zeg bewust officieel, want hij komt gelukkig nog anderhalve dag per week terug om met de kleuters aan het werk te gaan. Maar volgende week hebben we wel een speciaal programma voor hem én natuurlijk een mooie grote kaart waar alle collega's iets in gaan schrijven. Van een groot kartonblok van Core'dinations van Kars heb ik een A4 formaat gesneden en die dubbel gevouwen. Het is vooral prachtig karton door de opvallende linnenstructuur; doet een beetje denken aan versleten spijkerstof. Van hetzelfde karton heb ik ook de letters van zijn naam geknipt. Het grote tekstvlak heb ik op internet gevonden. Onder de letters heb ik een wit stuk behang met grove structuur geplakt. Twee gebakjes maken de kaart "lekker gezellig"; en daar heeft meester Theo zeker weten geen bezwaar tegen!

1 opmerking: