Zoeken in deze blog

woensdag 6 november 2013

Wim

Dit keer een oerhollandse jongensnaam; het vierde kindje bij een collega. Voor de afwisseling een keer een andere mal gebruikt voor de letters. Met een naam van drie à vier letters, past dat net. Het gestreepte papiertje heb ik bij de letters verticaal gebruikt en bij de strook met de scheurrand horizontaal. Normaal plak ik altijd m'n letters strak recht op elkaar maar deze keer zijn ze speels geplakt. Het was een tip hier van de heren in huis. Eigenlijk helemaal tegen mijn principe, maar ik moet toegeven dat het best leuk staat. Soms moet je eens iets anders durven. De kaart ligt inmiddels op het werk om door iedereen van een leuke boodschap te worden voorzien.
Gisteravond nog lekker gefröbeld bij mijn hobbydinnetje; gestempeld met een bloemensetje van Stampin'Up. De bloemetjes uitgestanst met de bijbehorende pons en meegenomen naar huis. Deze week eens even kijken hoe ik ze op een kaartje kan verwerken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten