Zoeken in deze blog

vrijdag 22 november 2013

Elize

En nog kom ik niet aan mijn kerstkaartjes toe... Eerst weer even een babykaartje, ditmaal voor Elize. Gelukkig vind ik het maken van deze kaartjes heel erg leuk, mede om de enthousiaste reacties die ik vaak krijg. Voor de letters heb ik papier gebruikt van Eline's Babies (Marianne Design), een A5 formaat papierblok. Van hetzelfde papier een strook met scheurrand op de kaart gebruikt. De randen van al het witte karton heb ik met inkt bewerkt. Het plaatje van het meisje in de bloempot is mijn favoriet; het zonnetje schijnt en de vrolijke bloemetjes verstrooid over de kaart maken het weer een mooi geheel.
Morgen toch écht aan de kerstkaartjes....Zondag hebben we daar namelijk geen tijd voor; dan gaan we (hobbydinnetje en ik) weer heerlijk naar de beurs in Rijswijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten