Zoeken in deze blog

zondag 3 november 2013

Forever Friends

Even lekker de tijd genomen om twee Forever Friends kaartjes te maken. Gemaakt met een hele oude embossingmal en gewoon met de hand. Al die machines zijn superhandig maar af en toe weer even lekker ouderwets handwerk vind ik heerlijk om te doen. Het is een mal uit de serie Mini 3D. Beide plaatjes zijn uit kaftpapier geknipt. De gebloemde achtergrondjes zijn van papierblokjes. Weet niet meer waar vandaan; overal waar ik ze zie en ze mooi vind, neem ik ze mee. Uit beide papiertjes heb ik wat bloemetjes los geknipt om de kaart een beetje mee op te vullen. Aan de linkerkant van de kaarten zit een strook van hetzelfde papier. Door deze stroken heb ik een organzalintje gestrikt; het zijn nu net kleine boekjes. De kaartjes staan klaar in mijn kaartenbakje voor de liefhebber! 

2 opmerkingen:

  1. Wat leukom je hier weer tegen te komen na jarenlang op het hobbyjournaal. En ik zie dat de liefde voor de foreverfriends nog steeds niet over is!!! Ik begrijp het goed hoor want het zijn weer schitterende kaartjes!!!
    Liefs Joke (terstege)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor je berichtje en heel leuk dat jij het ook nog weet! En inderdaad nog steeds Forever Friends fan. Ik geniet ook weer van jouw mooie kaartjes...dus we gaan elkaar zeker vaker tegenkomen via onze blogs.
    Liefs en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen