Zoeken in deze blog

vrijdag 29 november 2013

Sam

Vandaag is Sam jarig, het zoontje van mijn vriend Paul. Morgen gaan we naar hem toe maar vandaag heeft hij als het goed is dit kaartje al gekregen. Ik vond deze stoere lego-auto op internet en verstevigde het met aslan.  Zo is hij met foamtape mooi op de kaart te plakken. De letters van zijn naam heb ik van hetzelfde papier gemaakt als het achtergrondpapiertje. De witte strook midden op de kaart heb ik een klein beetje beïnkt met grijze inkt, de overgang naar het zwart is daardoor wat subtieler. In de hoeken van de kaart lijken spijkers te zitten. Ik heb deze gemaakt door met een pons rondjes te ponsen uit een stukje zilver behangpapier met reliëf  en deze bol te maken met de opbolpen. Met een stukje foamtape opplakken en voilà. Leuk effect. Vandaag nog een verjaardagskaartje maken maar dan voor ons nichtje die morgen haar zevende verjaardag viert.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten