Zoeken in deze blog

zondag 27 oktober 2013

Raaf

Ook één van de leuke dingen van geboorte felicitatiekaartjes maken: je maakt kennis met de meest bijzondere kindernamen. Van de naam "Raaf" had ik in ieder geval nog nooit gehoord. Van de aanvrager verder geen bijzonderheden gehoord, dus kan ik het kaartje helemaal maken naar mijn eigen idee. Uiteraard als basis weer een plaatje van Eline Pellinkhof. Het jongetje zit lekker te genieten van zijn badje en heel leuk natuurlijk erbij past de kapstok waar zijn rompertje alvast klaarhangt. Het blauwgestreepte papier, waar ik aan de onderkant een scheurlijn in heb gemaakt, is van dezelfde serie als de babyplaatjes.
En hoewel ik heel trouw ben aan de babyplaatjes van Eline Pellinkhof ga ik het volgende babykaartje maken met een plaatje van Forever Friends. Ik heb nog twee opdrachtjes liggen dus dat komt helemaal goed. Ik laat alvast het plaatje zien. ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten