Zoeken in deze blog

vrijdag 18 oktober 2013

Een jongenstweeling

Eens iets heel anders geprobeerd. Ik kwam dit kaartmodel tegen tijdens het rondkijken op blogs van andere creatievelingen. Gelukkig stond er een duidelijke werkomschrijving bij, anders was het wel een heel gepuzzel geweest. Ik vond het model vooral erg leuk omdat je er op een handige manier twee jochies op kwijt kan. Ieder een eigen kant met hun eigen naam erbij. De overige vierkantjes heb ik opgevuld met verschillende gekleurde papiertjes met daarop nog wat babyspulletjes. Een erg leuke kaart om te maken; het modelletje ga ik dan ook zeker bewaren en vaker gebruiken!
En dan ga ik nu genieten van een weekje herfstvakantie. Een paar dagen lekker naar de camping en voor de rest in huis rommelen en...kaartjes maken!!

1 opmerking:

  1. Hoi Marianne, Wat heb je weer schattige babykaarten gemaakt. De plaatjes van Eline blijf toch zeker leuk om daarvoor te gebruiken. Ook het patroontje van de tweelingkaart is super.
    Is het misschien mogelijk dat je het naar mij toe kan mailen.
    Gr. Carla

    BeantwoordenVerwijderen