Zoeken in deze blog

donderdag 21 maart 2013

Waar haalt Abraham de mosterd?

Dat zal Pascal binnenkort wel weten! Het plaatje van Abraham met z'n zo te zien hele zware pot mosterd vind ik zó leuk en gebruik ik dan ook regelmatig. Het achtergrondpapier komt van de papierblokjes van de Action. De letters en het cijfer 50 heb ik wederom gemaakt met de alfabetstempels van Marianne Design. Ik denk wel m'n meest gebruikte stempels van allemaal. Kortom: het was weer een leuk kaartje om te maken!


In de zelfde bestelling een kaartje voor een jongen: Pietertje. En gelukkig had ik nog beschuiten met muisjes liggen; ze lusten ze hier graag! Verder gemaakt met mijn favoriete babyplaatjes van Eline Pellinkhof. Blauw geruit lintje uit Delft kwam ook gelijk van pas.


Het afdrukje dat ik zondag liet zien is inmiddels af en verwerkt op een kaart. En terwijl ik het kaartje zat te maken kwam ik erachter dat mijn hobbydinnetje was opgenomen in het ziekenhuis. Gelukkig is zij inmiddels weer thuis; het kaartje is voor haar geworden! Vanmiddag ga ik hem langsbrengen dus morgen laat ik hem pas hier zien. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten