Zoeken in deze blog

maandag 11 maart 2013

In een koetsje

Vandaag een trouwkaart, gemaakt met een afbeelding van een heel oud knipvel. Ik vond ze nog bij de plaatselijke hobbywinkel. En omdat ze in de aanbieding waren, gelijk maar een aantal verschillende nog aan mijn al behoorlijk grote verzameling toegevoegd. Gewoon omdat ik ze nog steeds regelmatig gebruik. De vraag was namelijk: een felicitatiekaart voor een aanstaand echtpaar, het liefst met een koetsje erop. Het stansje onderaan de kaart, waar het lintje doorheen gevlochten zit, heb ik gekregen van mijn hobbymaatje Carla. Carla, je ziet het: het wordt altijd een keer gebruikt!


1 opmerking:

  1. Hoi Marianne,
    Wat leuk is deze trouwkaart en inderdaad de rand staat er mooi op. Wie wat bewaart die heeft wat he.

    Gr. Carla

    BeantwoordenVerwijderen