Zoeken in deze blog

donderdag 14 maart 2013

Primula's

Ik kan niet wachten om mijn balkonbakken weer te vullen met primula's en violen. Maar helaas zit het weer nog niet zo mee. Dan de primula's maar op een kaart. Ze komen van een vrij oud knipvel van Marianne Design uit de serie Shake It. Op het vel stonden vier verschillende primula's; de andere drie liggen ook nog klaar om verwerkt te worden. Voor deze kaart heb ik gekozen voor een embossingmal van Joy!. Achter het uitgesneden middengedeelte zit zachtgroen karton, achter de rest roze karton waarbij de randen niet gesneden maar gescheurd zijn. Voor het scheuren heb ik een lineaal gebruikt voor een vrijwel rechte rand. De vlinder komt van hetzelfde knipvel als de primula's; de ronde tekststempel is van Nicole Verkooijen.
Iemand verrassen met deze lentebloeiers? Laat het me weten.


En weer aan de slag....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten