Zoeken in deze blog

zondag 24 maart 2013

Voor Lenny

Ik neem aan dat ze het kaartje inmiddels ontvangen heeft dus hier het resultaat van het kleuren van vorige week zondag. Toevallig was ik al met paars potlood begonnen. Dat kwam goed uit; naar wat ik weet houdt Lenny erg van paars. Mijn vriend vond dat de gympies rood moesten. Die kleur had ik zelf niet bedacht, maar ik vind ze heel leuk geworden! Het rood heb ik weer terug laten komen in de bloemetjes die gemaakt zijn met de floral punches. En nog steeds geen lente....zelfs geen weer om lekker even naar buiten te gaan...dan maar weer lekker aan de knutseltafel...


2 opmerkingen:

  1. Mooie ingekleurde kaart.
    Vooral de tekst in het hoekje vind ik zo mooi, heb je daar een stempel of zelf gemaakt in words. Bevalt het inkleuren je al wat beter nu.

    Gr. Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor je compliment Carla en jazeker ik vind het kleuren inmiddels superleuk! De tekst op de kaart is van een stempelsetje dat ik in Delft heb gekocht (zie eerder bericht en foto).
    groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen