Zoeken in deze blog

vrijdag 22 februari 2013

Voor een schaatsend aanstaand echtpaar

En toen kreeg ik het verzoek een felicitatiekaart te maken voor een aanstaand echtpaar dat fanatiek schaatst. Ik dacht gelijk aan die superleuke creatable van Marianne Design die ik nog niet had. Nou, zei mijn vriendin: dat is dan gelijk een leuk kadootje voor je verjaardag. Koop `m maar dan kun je hem gelijk gebruiken. Dat liet ik mij natuurlijk geen twee keer zeggen! Superleuk ook straks weer tegen Kerst voor een paar mooie kerstkaarten. Nu heb ik `m gecombineerd met een embossingmal van Pigo en een velletje papier dat wel een beetje "ijzig" aandoet. En omdat het hier om een aanstaand echtpaar gaat, vond ik het wel leuk om een witte en een zwarte schaats aan elkaar te "verbinden"!

2 opmerkingen:

  1. Wat is je kaart leuk geworden zeg.
    Je kan toch veel doen met de schaatjes he.

    Gr. Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja....vond `m zelf ook wel leuk gelukt! En die schaatjes zijn echt heel gaaf......leuk ook voor straks weer de kerstkaarten.

    BeantwoordenVerwijderen