Zoeken in deze blog

zaterdag 2 februari 2013

Amarylis

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn schoonmama die in januari jarig was. Heerlijk weer met de hand geëmbost, lekker ouderwets, maar ik vind het leukste van kaarten maken nog steeds het werken met je handen. Het uitsnijden van de kleine vakjes is een priegelwerkje maar ook heel leuk om te doen. En bij die kaart hebben we een echte amarylisbol gegeven die inmiddels prachtig bij haar staat te bloeien!
Morgen ga ik met mijn hobbydinnetje workshoppen; zij heeft mij uitgenodigd. Heel spannend, weet namelijk niet wat we allemaal gaan doen. Natuurlijk laat ik morgen, misschien wel mét foto's, horen en zien wat we gedaan hebben.



2 opmerkingen:

  1. de amarylis is uit uit uit gebloeid, maar gelukkig heb ik de mooie kaart nog, Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, inderdaad! Dankjewel voor je lieve berichtje.

    BeantwoordenVerwijderen