Zoeken in deze blog

vrijdag 8 februari 2013

Tijgertje (1)

Vandaag aan de slag met een kaart voor m'n schoonzussie die zondag jarig is. Gek op tijgers en op tijgertje in het bijzonder, dus dan is de keuze snel gemaakt. En toevallig kwam ik dit plaatje vorige week tijdens het winkelen tegen op een vel met allemaal leuke plaatjes van Winnie the Pooh en zijn vriendjes. In mijn hoofd zit al een beetje hoe ik het ga aanpakken. Alhoewel als je begint je nooit precies weet wat het wordt. Dat vind ik juist zo leuk. Wel alvast wat mallen klaargelegd en kleurtjes karton. Ook benieuwd naar het resultaat? Morgen laat ik het zien; dan heeft de aanstaande jarige hem waarschijnlijk ook al via de post ontvangen....


1 opmerking:

  1. Lieve Marianne,

    Bedankt voor de super mooie Tigger verjaardagskaart! Je hebt er weer een mooi kunstwerk van gemaakt. Tigger is blij op zijn nieuwe plekje te zijn en vond de reis met de postduif een hele belevenis.

    Groetjes en liefs Carla & Tigger :-)

    BeantwoordenVerwijderen