Zoeken in deze blog

zondag 3 februari 2013

Dagje workshoppen

Vandaag een dagje workshoppen in Den Haag op uitnodiging van mijn hobbydinnetje. In een leuk oud pandje hebben we de hele dag gemeten, geknipt, gestempeld en geplakt. Ik moest eerst even op gang komen, zelfs voor mij was het vroeg voor de zondag, maar na een tijdje waren we allemaal heel druk aan het werk. De koffie en het broodje moesten even snel tussendoor...  Allerlei stempelsets en stansen van Stampin'Up mochten we uitproberen. De opdracht was 10 kaarten maar dat lukte mij niet helemaal. De 10e kaart was na 9 opdrachten de vrije invulling om een kadootje te verdienen. Uiteraard hebben we daar nog even extra ons best voor gedaan. Uiteindelijk resultaat: zes prachtige kaarten. Een heel andere stijl als ik gewend ben, maar daarom juist extra leuk om een keertje uit te proberen. Uiteindelijk ook nog besloten een stempelsetje aan te schaffen. Kan niet wachten tot ik het in huis heb om op mijn eigen manier te gaan gebruiken. Lenny en Carmen nogmaals onwijs bedankt, het was een hele leuke en leerzame dag!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten