Zoeken in deze blog

dinsdag 23 september 2014

Uit de tuin geplukt

Ik heb dit natuurlijk niet echt uit de tuin geplukt; ik heb namelijk hier geen tuin.... Wel bij onze caravan maar ja dat is nu te ver weg. Dit kaartje is overigens wel gemaakt voor onze buurvrouw/vriendin van de camping. Het plaatje is geknipt uit een oud tuintijdschrift. Ik vond het heel toepasselijk omdat het een beetje herfstachtig aandoet; en het is tenslotte nu toch wel herfst aan het worden. Ik heb het kaartje verder opgeleukt met wat tuingereedschap, een stukje groen gaaswerk (weet even niet hoe ik het anders moet noemen), raffialintje, tekst en groene plakpareltjes.

1 opmerking:

  1. Het heeft een hele warme uitstraling, Marianne. Leuk gedaan met die tuin gereedschapjes.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen