Zoeken in deze blog

zaterdag 27 september 2014

Maleec

Het beloofde geboortekaartje, gemaakt op bestelling voor Maleec. De achtergrondpapiertjes komen uit een papierblokje dat ik deze week kocht bij de Wibra. Hele leuke blokjes hadden ze daar. Dit was een blauw/rose blokje speciaal voor babykaartjes maar er lagen nog veel meer leuke blokjes. De cirkels heb ik gesneden met m'n nieuwe cirkelmallen, 14 mallen in een set, inderdaad ideaal zoals een beursbezoeker mij de vorige keer in Rijswijk vertelde. Het stukje bovenaan is het stukje wat van de grote cirkel is afgesneden. Alle randjes bewerkt met inkt en teksten. Na een drukke werkweek zal ik vandaag toch echt wat huishoudelijke taken moeten doen...maar daarnaast probeer ik ook wat tijd te reserveren om te knutselen.

2 opmerkingen:

  1. Wat een enig plaatje, Marianne. Het is een super mooi geheel geworden met mooi afgestemde kleuren. Top.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen