Zoeken in deze blog

zaterdag 13 september 2014

40 Jaar in het onderwijs

Gisteren met collega's naar een receptie geweest van een oud-directeur van onze basisschool. Inmiddels zit zij 40 jaar in het onderwijs, een hele mijlpaal. Dit kaartje heb ik, mede uiteraard namens alle collega's, voor haar gemaakt. Het leesplankje heb ik van internet en de scrapletters zijn van een clearstamp stempelsetje. Het stukje papier en de vulpen zijn van een knipvel. Vandaag ga ik me de hele dag verheugen op morgen: Creaweekend in Rijswijk! Samen met m'n hobbydinnetje weer lekker struinen, leuke ideetjes opdoen en misschien nog wat materiaaltjes aanschaffen. In ieder geval even kijken naar wat Kerstideetjes. Ik heb me voorgenomen om vanaf nu toch iedere week één of twee kerstkaarten te maken. Dan heb ik er begin december in ieder geval een aantal klaar voor wie dat wil. Wordt vervolgd....

1 opmerking:

  1. Oh, wat leuk met dat leesplankje, Marianne! Echt nostalgie.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen