Zoeken in deze blog

maandag 27 mei 2013

Witte vlinder

Uit een stapel oude tuintijdschriften heb ik een heleboel mooie plaatjes geknipt. Gewoon te mooi om zomaar weg te gooien. Daarom ben ik begonnen om de plaatjes te verwerken op kaarten. Dit is de eerste van een hele serie die nog komen gaat. Op het groene, geruite achtergrondpapiertje heb ik met een stempel en groene inkt een aantal krullen gemaakt. Achter dit papiertje zit een vierkant groen karton en achter het plaatje met de vlinder zit een vierkant wit karton. Gister bij het tuincentrum een bolletje raffia gekocht; ik vind een strik van raffia een heel natuurlijk uiterlijk aan deze kaarten geven.
Wil je dit kaartje hebben om iemand die binnenkort jarig is te feliciteren... stuur me een berichtje. In de serie "tuinkaartjes" zullen er zeker nog veel volgen; ook voor beterschap, zomaar een berichtje of andere gelegenheden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten