Zoeken in deze blog

woensdag 22 mei 2013

Forever Friends

Op de camping blader ik graag in allerlei creatieve magazines. Creatief met Kaarten, het Hobbyjournaal, Cards & Scraps, de Hobbyzine ... heerlijk vind ik dat. In de Hobbyzine nummer 11 heb ik dit weekend inspiratie opgedaan voor deze kaart. Ik herkende de stempel die gebruikt was: hé... die heb ik ook nog liggen! Vandaag aan de slag gegaan met het papier van de Boekenvoordeel, bloemenponsen, ruitjeslint en natuurlijk weer eens mijn favoriete beertje van Forever Friends. Ik vind het een heel lief kaartje geworden. Ik heb er zelf nog geen bestemming voor, dus mocht je dit felicitatiekaartje willen kopen, dan kan dat!


1 opmerking:

  1. Weer een leuke en mooie kaart.
    De desbetreffende kaart van mij is anders geworden dan ik eigenlijk voor ogen had.

    Maar wilde geen supermarkt artikelen erop hebben.
    Gr. Carla

    BeantwoordenVerwijderen