Zoeken in deze blog

vrijdag 24 mei 2013

Forever Friends (in het groen)

Ik kan er maar geen genoeg van krijgen: het Forever Friends beertje. Ditmaal verwerkt op een kaartje met allemaal verschillende groene papiertjes. Deze komen van een papierblokje van de Boekenvoordeel. Op de kaart ook een stuk groen karton van "sandable" cardstock van Kars. Dit is gekleurd karton met een witte binnenkern. Met scheuren en schuren wordt de binnenkern zichtbaar en krijg je een soort versleten uiterlijk. De kleine houten hartjes heb ik al een tijdje liggen en komen volgens mij bij de Xenos vandaan.
En waar ik ook heel blij mee ben is het smalle, geruite lintje; op de markt bij ons nu volop te koop bij het "fourniturenmannetje". Een kaartje speciaal voor jou..... staat in mijn "te koop - mandje".


Geen opmerkingen:

Een reactie posten