Zoeken in deze blog

vrijdag 3 april 2015

Orchidee (1)

Van vriendlief deze orchideemal laatst voor mijn verjaardag gekregen; en dat was zeker een schot in de roos! Inmiddels weer een paar mooie kaartjes kunnen maken met deze schitterende bloemen. Drie zijn er klaar en er komen er nog twee bij; allemaal bestellingen, heel erg leuk! Ik maak er dus maar een orchidee-vijf-daagse van. Vandaag laat ik het eerste kaartje zien. De gestippelde linkeronderhoek is gemaakt met pergamanopapier dat ik geëmbost heb. De kleurtjes van het kaartje heb ik aangepast aan de kleurtjes van de orchidee. Achtergrondpapiertje is uit een papierblokje van de Action (Vintage). Vandaag lekker vrij, eerst wat achterstallig huishoudelijk werk wegwerken, en dan nog even lekker kaartjes maken. Morgen...orchidee nummer twee!

1 opmerking:

  1. Wat een geweldige mal, Marianne! Je hebt er een schitterende kaart mee gemaakt.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen