Zoeken in deze blog

woensdag 29 april 2015

Jeu de boules

Jeu de boules is de hobby van de jarige waar dit, op bestelling gemaakte, kaartje naar toe gaat. Ik ben begonnen met het zoeken naar een plaatje op internet. Ik vond deze wel leuk, ook met een beetje humor erin. Het achtergrondje is uit een papierpakketje dat ik gekocht heb bij de Zeeman; het lijkt net zand, net als op een jeu de boulesbaan. De kleuren van al het karton heb ik aan de afbeelding aangepast. Op de laatste beurs in Rijswijk kocht ik "spijkerpapier". Hiervan heb ik voor dit kaartje twee stukken uitgesneden en met een witte markeerstift voorzien van stiksels. Ook op internet gevonden een setje jeu de boulesballen die ik in 3D heb opgeplakt. Als laatste nog een stukje touw om het kaartje geknoopt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten